Rozwiązanie

Stały przyrost dokumentacji papierowej jest zjawiskiem, który znacząco wpływa na efektywność pracy zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym.

Postępująca cyfryzacja stwarza doskonałą sposobność do wprowadzenia wielu udogodnień w obszarze wykonywanej pracy, w tym redukcję obrotu dokumentami tradycyjnymi oraz korzystanie ze stosownych aplikacji do zarządzania informacjami i dokumentami.

Digitalizacja to przekształcenie dokumentów papierowych w ich postać cyfrową. Do tego celu wykorzystywana jest metoda skanowania przy pomocy specjalistycznych urządzeń.

Cyfrowe archiwum jest rozwiązaniem dedykowanym zarówno dla administracji publicznej (jak np. wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy czy powiatowe ośrodki dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej) oraz dla biznesu.

Digitalizujemy m.in.: dokumenty kancelaryjne, merytoryczne (kadrowe, księgowe, ewidencyjne), a także mapy i dokumentację kartograficzną.

Elementy procesu digitalizacji

Analiza potrzeb

Określenie wariantu oraz zakresu digitalizacji. Digitalizujemy m.in.: dokumenty kancelaryjne, merytoryczne (kadrowe, księgowe, ewidencyjne), a także mapy i dokumentację kartograficzną.

Przygotowanie dokumentów do digitalizacji

Usunięcie elementów metalowych, brakowanie dokumentów, ułożenie dokumentów na potrzeby późniejszego procesu skanowania.

Skanowanie i indeksacja dokumentacji

Zeskanowanie dokumentów, nadanie nazewnictwa i kategorii dokumentom elektronicznym oraz zbudowanie odpowiedniej struktury katalogowej.

Implementacja dokumentacji elektronicznej

Dołączenie zeskanowanych dokumentów do systemów informatycznych wykorzystywanych przez Klienta.

Cechy

Jesteśmy

Mobilni

Usługa może być świadczona w siedzibie Klienta
lub w naszym Centrum Operacyjnym.
Która lokalizacja będzie dla Ciebie bardziej dogodna?

Mamy najlepszy

Sprzęt

Korzystamy z najbardziej zaawansowanych rozwiązań sprzętowych, dzięki temu zapewniamy najwyższą jakość cyfrowej dokumentacji.

Gwarantujemy

Bezpieczeństwo

Realizacja projektów według najlepszych praktyk oraz najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.

Digitalizacja

W liczbach

Skanowanie do 2 mln stron miesięcznie.
Rozdzielczość do 600 dpi.
Wszystkie formaty dokumentów.

Korzyści

Szybki i łatwy dostęp do dokumentów elektronicznych.
Możliwość pracy wielu osób na jednym dokumencie.
Zwiększenie powierzchni użytkowej w biurze.
Porządek w biurach i magazynach.
Bezpieczeństwo poufnych informacji.
Zdalny dostęp do dokumentów elektronicznych.
Ograniczenie obiegu dokumentacji papierowej.
Zabezpieczenie oryginałów przed zniszczeniem.

Zaufali nam

ZAINTERESOWAŁA CIĘ OFERTA? MASZ PYTANIA?